Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě
PILNÁ, Kristýna
Tato diplomová práce pojednává o příčinách rozdělení zákaznických preferencí vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve městě Blatná za účelem doporučení návrhů na zlepšení pro spotřební družstvo COOP. Teoretický přehled podává základní informace o potravinářských maloobchodech v České republice, detailněji představuje formáty prodejen, postoje nakupujících k potravinářským prodejnám, jednotlivé prvky retailového mixu či jiné faktory ovlivňující zákaznické postoje vůči prodejně, které může maloobchodník ovlivnit. Praktická část se vztahuje k potravinářským řetězcům v Blatné, a je zaměřena na identifikaci oblíbeného a hlavního nákupního místa respondentů, důvodů pro rozdělení zákaznických preferencí vůči maloobchodním jednotkám, na výzkum postojů vůči maloobchodním jednotkám a hodnocení retailového mixu těchto prodejen. Praktická část se skládá ze dvou částí, a to z dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky blatenských prodejen, a dále z výzkumu v těchto prodejnách. Z dotazníkového šetření je následně možné definovat postoje respondentů vůči blatenským potravinářským maloobchodům a jejich nákupní chování. Průzkum v maloobchodních formátech je využit pro identifikaci a hodnocení základních prvků retailového mixu jednotlivých prodejen. Díky těmto postupům je následně možné definovat zlepšující návrhy pro prodejnu COOP Tip v Blatné.
Nákupní chování zákazníků spotřebního družstva COOP Hlinsko
Obolecká, Anna ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů prodejny COOP Diskont Hlinsko a je rozdělena do tří kapitol, první kapitola je teoretická, následující dvě praktické. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu chování spotřebitele, popisuje jednotlivé přístupy k chování spotřebitele či kupní rozhodovací proces a jeho jednotlivé části. Další část této kapitoly je věnovaná marketingovému výzkumu a metodám tohoto výzkumu. Druhá kapitola se soustředí na samotný řetězec COOP, COOP družstvo Hlinsko, privátní značky pro ně typické, doplňkové služby nabízené na prodejně a následně na charakteristiku zkoumané prodejny COOP Diskont. Praktická část práce již hodnotí a interpretuje výsledky dotazníkového šetření prováděného na prodejně COOP Diskont na v Hlinsku. V této kapitole jsou hodnoceny jak charakteristické znaky spotřebitele vybrané prodejny, tak i další klíčové aspekty pro prodávajícího, jako jsou například důvody nákupu, utracená částka, účast ve věrnostních programech či to, jak zákazníci hodnotí služby nabízené na prodejně.
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
ZEMENOVÁ, Edita
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci u vybrané maloobchodní jednotky. Hlavním cílem práce bylo analyzovat používání nástrojů marketingové komunikace u maloobchodní jednotky COOP. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření, který měl potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy.
Pokladní systémy ve spotřebních družstvech
Boška, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje situaci pokladních informačních systémů ve spotřebních družstvech, jejich přínosu, nabídce na trhu, praktickému využití a řešení jejich nedostatků. V teoretickém úvodu je vymezena část, do které spadají pokladní systémy a jejich teoretický přínos v rámci podnikové informatiky. Dále je nastíněn reálný stav nasazení a využití pokladních systémů v družstvech. V závěru je na praktickém příkladu demonstrován možný způsob zlepšení efektivity využití získaných dat.
Efektivita privátních značek ve vybrané firmě
Pres, Richard ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zkoumat efektivitu prodejnosti privátních značek ve Spotřebním družstvu Jednota Uherský Ostroh. Zjistit prodejnost těchto značek za období od roku 2007 do roku 2011. Prodej těchto značek porovnat v prodeji s ostatními výrobky nabízenými prodejnami vybraného spotřebního družstva. Úvod bakalářské práce se zabývá teoretickým vývojem značek, dále pak vznikem a rozvojem privátních značek pro spotřební družstva. Obsahem další části práce je porovnání ekonomických ukazatelů při prodeji zboží a srovnání s prodejem privátních značek. V závěrečné části se práce zabývá umístěním výrobků na prodejnách a zefektivněním jejich prodeje. Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu prodeje a návrh dalších strategii při jejich prodeji.
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
LAVIČKA, Martin
Cílem diplomové práce bylo obecně analyzovat prostředí network marketingu a spotřebních družstev v ČR. Tato analýza byla doplněna porovnáním dvou konkrétních subjektů a jejich výhod a nevýhod pro koncové spotřebitele. V praktické části byla tato analýza doplněna dotazníkovým výzkumem v terénu, kdy byl dotazován minimální vzorek cca 200 spotřebitelů, před vybraným nákupním centrem. Otázky v tomto dotazníku byly zaměřeny zejména na spotřebitelskou znalost, jak spotřebního družstevnictví, tak i network marketingu, dále pak na zkušenosti spotřebitelů s těmito odvětvími, popř. zda jsou členy nějaké organizace působící ve sledovaných prostředích a častost jejich nákupů. Oba systémy, respektive subjekty, k úspěšnému fungování potřebují aktivní zapojení většího množství spotřebitelů. Každý způsob, však motivuje spotřebitele jiným způsobem, u network marketingu je to především zisk, kdežto u družstevnictví by se mělo jednat spíše o družstevní hodnoty. Ideální je kombinace obou předchozích způsobů motivace, tzn. orientace jak na jisté sociální hodnoty, tak i na zisk. U obou sledovaných subjektů však převažuje orientace spíše jen na zisk.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.